Arbetslivet

Ja då var man på komungolvet igen efter 2 veckors sjukskrivning..
Känns roligt att vara tillbaka, men tungt .. Eftersom det inte blivit nå bättre alls på dom här 2 veckorna jag gått hemma, tvärtom, blivit värre ..
Första arbetspasset var igår, 7-13, och idag 8-12 så börjat med korta pass. Kände av redan igår att det blev värre med foglossning när jag jobbade och när jag kom hem ..

Men nu har jag gett mig FAN på att försöka iaf, jag ger det 2 veckor, känns det som att det absolut inte går så har jag ju tyvärr inget val!


Sitter o äter lunch, omelett med skinka, champinjoner, oliver o purjolök :) Den blev förjäkla god!
Tänkte lägga mig på soffan ett tag innan det är dags att hämta hem prinsessan från dagis.

Som vanligt har jag ingen middags insperation .. Hjäääälp!


Var hos barnmorskan igår, lyssnade på bäbis ♥-ljud, som låg på 160 :) Så nu tror jag ännu mer att det är en liten prinsessa i magen :) Fast hjärtljuden kan vara ganska höga i början när dom är så små ..
Fastnat för namnet Joline, tycker det är jätte fint! Meeen har inte riktigt fått med mig simon på det ännu, men han börjar gilla det mer o mer :)


Nä nu måste jag lägga mig ner så jag hinner strcäka på mig ett tag ...

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0