Swish

Nu tänkte jag passa på att skriva ner några rader, medans båda barnen sover.
Alicia somnade redan krig åtta, och Liam nyss, han slocknade direkt efter badet :)

Första veckan+ en dag har redan gått! Puh får ångest och det gör ont i hjärtat att veta att jag snart lämnar pappa och dom andra igen, och arter kommer dröja länge tills jag får se dom igen :( ♥

Tyvärr har vi inte haft tur med vädret. Det har varit varmt med små duggat och regnat av och till nästan varje dag!
I söndags var det strålande sol, så vi stressade ner till stranden, packade upp oss och hann inte mer än lägga ut handduken så började det att SPÖREGNA! Så det var ju bara att packa ihop oss igen och promenera hem! Men tror ni inte att på vägen em blev det kanon väder och det höll i sig hela dagen!

Men igår ägnade vi hela förmiddagen på stranden, jag, barnen mormor och Sonja, för tjejerna var o skolan och pappa jobbade dag!

Idag har det inte eller varit någon strandcäder(vad vi trodde då vi vaknade och gick ut) men efter att ha gått i några affärer blev det så klart strålande sol och jäääätte varmt! Typiskt!

Ikväll har vi bara varit hemma allihopa och njutit av varandra!
Alla andra kvällar har vi varit ute på vift och shoppat!

Imorgon är det röd dag här, så då är alla lediga :)
Håller tummarna på att vi kan gå ner till stranden!

Prinsen har blivit lite förkyld, snorig och hostig!
Hoppas nästäppan försvinner tills vi ska flyga, om inte kan det bli jobbigt att för gossen att flyga :(

Fick höra att det är flera minut hemma! Usch fy och bläää!
Det enda som lockar hem mig är min älskade fästman som jag saknar förbannat mycket! Och alla andra nära och kära förstås! Men mest Simon ♥
Är så i behov av kärlek! Av hans goa kramar, hans mjuka läppar, och hans underbara närhet!

Nu ska jag umgås med pappa, sen gå och lägga mig för att fortsätta läsa.
Fy fasiken så bra "Femtio nyanser ac honom" är! Man läser sida efter sida, kapitel efter kapitel, man kan helt enkelt inte sluta! Och jag som hatar att läsa böcker!

Hasta próxima!
/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0