Soliga underbara dag ♥

 
Underbara fredag, härliga dag
Dagen har spenderats ute, hela långa dagen!
Suttit o solat på Tandlund´s altan medans barnen har badat o lekt :) Och Liam har legat i vagnen o haft det mysigt.
Första gången denna sommaren jag har legat o solat o njutigt av vädret och det är den 3 augusti, helt sjukt!
 
Karlarna har arbetat på med altanen, o nu är lite mer än halva gjord :) Och bygget fortsätter imorgon, så snart har jag min efterlängtade altan :)! Så nu håller vi tummarna att vi får flera dagar som denna, så vi kan nyttja altanen :p
TACK alla som hjälper till, det är guldvärt Inga nämna inga glömda ;)
 
Barnen ligger o nannar så sött, alicia i sängen o liam här breved mig i soffan
Alicia var verkligen trött, slog på en film åt henne o det tog nog inte ens 10 minuter så sov hon!
Inte så konstigt då hon har varit ute från 12 till just före åtta nångång, då gick hon in till faster o badade bastu med fammo o kusinerna, o sen åt kvällsfika.. Trodde hon skulle sova där men då kom Niko med henne, o ingen blev gladare än jag Och alicia var överlycklig över att se "Lillebooo", gav han en stor kram o en blöt puss :)
 
Nu sitter jag här, med tända ljus o tittar tv, i väntan på att min andra hälft ska komma hem, han gick över för att bada bastu med pappa sin.. Säkert skönt efter att ha arbetat med altanen tills nu, och efter att ha jobbat fyra nätter!
Men ska erkänna att jag saknar han nå fruktansvärt mycket, vi har knappt setts den här veckan, för nästam direkt han har vaknat har han gått ut o hållt på med altanen.. Så saknar hans närhet så otröligt mycket Hoppas han är hemma snart så jag får lite kärlek
 
Jaa o ingen promenad har det blivit idag, tänkte faktiskt gå ikväll, men det blev så sent o jag tordes inte gå själv när det mörknade lite ;( Feg skit som jag är.. Får väl ta igen det i morgon,..
Ringde till inpuls tidigare idag o hörde om vad det kostar att ha kort där osv..
Hade varit perfekt att ta det där eftersom simon har där, oså har dom barnpassning, så då hade man kunnar fara oi träna tillsammans, låta alicia leka i lekrummet o ha Liam i babysittern breved sig :)? Man kan göra det till en grej man gör tillsammans, oså är det ju ganska bra så man kan peppa varnadra :p Måste bara få simon på samma tankar, verkar inte vara lika sugen på det som jag, tyvärr..
 
JAA nu kom min älskade karl hem, så nu är det färdig skrivet!
 
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0