Jisses så långt det blev ..

Oj vad jag har fått mycket gjort dessa två dagar som varit!
 
Igår for vi till tuna, lämnade Alicia med Ray oså gick jag o Liam på en långpromenad!
Alicia var överlycklig över att få vara med sin bästis igen, o det var nog ömsesidigt, då Ray ringde i månadgs o bad oss komma för att han saknade sin bästis :)
Blev en lång, svettig och härlig promenad!
Synd bara att det står still just nu, vågen visar inge -, och inte måttbandet heller! Det är de som gör att man tappar motivationen lite. Men va fan, Rom byggdes väl inte på en dag ?!??
 
Efter promenaden packade jag in oss i bilen för att sen fara hem o laga middag. Slängde ihop något riktigt gott!
Torsk som jag satte i en form, kryddade med citronpepper, vitpeppar o lite paprika pulver, blandade sedan ihop krossade tomater med smak av vitlök o örter, matlagningsgrädde, hackad lök och räkor. In i ugnen och potatis till det, super duper gott!!
 
När den goda middagen var uppäten och undanplockad for vi till tuna återigen o lämnade Alicia med Ray så for jag, Simon o Liam o stor handlade.,
När vi kom hem packade vi upp alla dessa handlingspåsar o sen satte vi oss i soffan för att se Allsång på skansen, och Alicia bjöd på en dans show :)
 
Idag har vi varit på Tuna igen, o träffat mamma som kom hem idag efter att ha varit på semster i helsingbord hos moster med mormor i 8 dagar, dom har varit efterlängtade
Vi har då fått oss en massa presenter, inte bara barnen utan även jag :)
Ska se om jag kommer ihåg allt:
Tandkräm o fryspåsar där det står ullared, klämmor, snoddar, fotvård, välkommen skylt, byxor, läppglans, sockar, grillverktyg(det var till mig)
Barnen har fått MASSVIS med kläder, alicia har fått en liten hund som skäller o går och en pruttkudde :) Och en jätte fint regn ställ och allväders handskar!
Jaaa, jag har säkert glömt något, men dom verkar då ha trott att det är julafton!
Kan ju säga att jag är nåååågot avundsjuk att dom varit på ullared, jag vill också dit!
 
Efter vi varit på tuna i nån timma så for jag o hömtade upp Nicoline, o for sedan hem till oss :)
Där jag slängde ihop en grekisk pytt i panna som jag bjöd på, även mommo o moffa kom :)
Simon o moffa har hållt på med altanen, och jag har gått ann som en duracell kanin känns det som..
Dammsugit, skurat, renstat bort kläder i liams garderob, tvättat X antal maskiner med tvätt, vikt in en STOR hög med tvätt :)
Och Nicoline har toppat Alicias hår, så nu har hon för första gången blivit klippt, förutom luggen då :)
Nä fan nu ljuger jag, jag har ju klippt henne en gång tidigare!!
 
På tal om att tvätta, har bytt sköljmedel, till det vi hade då Alicia var bäbis, oooooj vilken nostalgi! Tvätten luktar så underbart gott! Hade kunnat sitta o snosa på dom i timmar
 
Har precis beställt 3 st xlash, en till mig, mommo o mamma :) Så nu j*vlar ska vi få långa, täta o fina ögonfrasar :)!!
 
Nu ska jag göra som mina älskade barn, sova
Hade kunnat ligga o titta på dom i timmar, dom är så underbart fina, tänk att jag och Simon har skapat dessa små, fina och underbara liv ♥ Jag älskar er busfrön 
 
 
GOD NATT
/N

Kommentarer
Postat av: Pp

Oj vad är för sköljmedel? ;)

Svar: Den gula softlan :)
Nathalia

2012-08-02 @ 08:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0