Helgen

Då var sommaren slut, skolorna har nu börjat och den dagliga rutinen börjar rulla i alla hem!
Idag är det sista dagen på vårat sommarlov, för imorgon börjar Alicia på dagis igen :) Kommer nog ha en svår seperationsångest, men innerst inne vet jag att jon kommer tycka det är både kul o skönt att få komma hemifrån  göra nåhot annat :p Och hon kommer säkert stolt visa upp sin lillebror imorgon :)
Samtidigt har hon kommit i en period där hon är jäääätte blyg, så kanske blir lite jobbigt för hon i början, men efter en halvtimma brukar det släppa!
 
Helgen har vi spenderat uppe i byn, for i fredags då Simon kom hem från jobbet.
Hade inte tänk följa med först eftersom S skulle vara i jaktstugan o dona på hela lördagen, men fick så dåligt samvete över att fammo o farfar ville träffa barnen, så då följde jag med iaf!
Innan Simon slutade hade vi surströmmingslunch här hemma, jag o elin :) Även mommo o mofa kom förbi o tog sog en klämma.. Guuuuud så gott det var :)!!
På fredag när vi kom fram til byn tog vi det lugnt,
Lördagen samma sak, hade som valigt otur med vädret, så vi var bara inne... For en sväng o kollade hur det gick för grabbarma där ute i skogen :)
På kvällen kollade vi film o tog det lugnt..
 
igår så skrattade Liam för första gången med ljud :) O högt lät det!
 
Nu har vi precis ätit frukost o ska göra oss klara för en dag på stan.
Måste försöka hitta något jag kan ha på dopet...... Kommer blir mindre kul!
 
 
 
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0