grått o trist

Regnet det bara öser ner, undra när detta väder ska avta?
Vi har förstått att hösten är kommen, men det behöver ju inte bara regna för de ..
 
Igår på dagen, medans sessan var på dagis passade jag på att storstäda(läs skrubba) toaletten! Till och med rensade avloppen, fy o BLÄ!
Tvättade även en massa tvätt, dammsög och fusk dammtorka(dammsög fönsterbrädorna)..
 
När gumman hade ommit hem så satte vi oss o rita, o sen kom mommo o moffa förbi, dom hade vägarna förbi så dom kom bara in o sa hej :)
Sen satte vi oss o tittade på tv alla 3 ♥
Och mitt i allt kl 15, så öppnar dörren o hem kommer Simon :) Han hade fått sluta tidigare, oj vad glada vi blev :)
 
Efter middagen så gick vi alla ut, jag började o måla bodan och Simon fick underhålla barnen :)
Vi plockade även upp alla(nästan alla) stenar som har spettats upp tidigare..
Så nu är matjorden välkommen :)
På kvällen kom mommo o moffa förbi igen, vi ringde o sa att dom skulle komma på en kvälls kaffe :)
 
Liam satt i mommos¨famn o bajsade, o när jag skulle byta på han hade han skit upp till öronen, nästan ;) Så det var ju bara att bada han, och då ville Alicia också bada, så då gjorde vi 2 flugor i en smäll ;)
 
När dom hade farit hem satte vi oss i soffan o titta tv, Alicia somnade lutandes mot mig, så simon bar in henne i sin säng, o sen somnade jag, liam o simon i soffan :p Haha, kl 22!
 

Idag har jag halva dagen planerad.
Ska fara med mamma o hämta ut nyckeln till lokalen som vi ska vara efter dopet.. Sen fara o inhandla det sista till dopet..
Hade vela sola också, men får se om det blir av ..
Kvällen har jag då ingen aning vad jag o barnen ska göra?
Simon far iväg redan kl 15 idag, han ska på olerys o äta, bowla med sina gamla arbetskompisar från SSAB.. Så jag o barnen blir själva hela dagen o kvällen.. Men nånting hittar vi väl på :)
 
Nu ska jag plocka undan frukosten o mysa ner mig i soffan med mina älskade barn ♥, innan det är dags att göra sig iordning, o städa upp lite här hemma, eftersom simon o dom ska sitta här innan dom far in till stan..
 
/N
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0