Första dagen ♥

Ja då har jag o Liam varit o lämnat storasyster på dagis, gick faktiskt bra :) Trodde hon skulle bli ledsen, men icket. Fast hon var väldigt blyg, så det var jobbigt för mig att lämna henne, när jag ser att hon är så pass blyg att hon helst skulle vilja springa därifrån.. Men hennes favvo fröken tog henne i famnen så då blev det genast mycket bättre, så vinkade hon så glatt när jag o Liam for iväg med bilen :)
Men ska erkänna att tårarna inte var långt borta! Kändes som första gången jag lämnade henne på dagis ... Hoppas nu bara att blygheten släpper..
 
Och gick bättre än förväntat i morse också, hade ju stressat upp mig i huvudet gånger tusen igår, hur jag ska få ihop allt på morgon.. Klä mig, alicia o liam, äta frukost, plus amma gossen, men det pusslade jag ihop galant utan att ens stressa en minut :)!!
O då låg jag o alicia kvar i söngen ett bra tag o bara mös på morgonen.. Trodde först aldrig att jag skulle få henne v'äckt, då hon somnade om hela tiden, men tillslut orkade hon hålla ögonen öppna, stackarn :p
O ändå somnade hon kl 21 igår, o det är bra med tankte på vilka tider vi haft den här sommaren men idag kommer hon nog somna tidigare :)
 
Tänkte promenera ner till dagis idag, men när jag gick o tog ut vagnen ur bilen såg jag hur svarta moln det var på himlen, o dom har visst lovat regn, så vågade inte chansa ;)
Hah o nu när jag tittar ut ser jag ju att det börjat regna..
 
Nu sitter jag o intar frukost, sen ska jag hoppa in i duschen för att göra mig o gossen klar till bvc :)
Tänk att han blev 8 veckor gammal igår, vars springer tiden iväg?!
O det känns som att han blivit så stor i förtid, han vill inte ligga i vagnen för att han är för nyfiken, han vill inte ligga i famnen utan helst sitta så man ser allt :) En nyfiken kille helt enkelt
O när vi varit där så tänkte jag faktiskt passa på att baka till dopet nu när sessan är på dagis..
 
Påtal om dopet så hittade jag faktiskt kläder jag ska ha på dopet :) Känner mig ganska nöjd faktiskt, bild kommer kanske sen ;)..
 
Senare idag när S kommer hem från jobbet ska vi fara till piteå o kolla på en friggeboda som kanske får följa med oss hem :) Spännande! Då kanske vi äntligen får det fint i garaget!
 
Näe nu har jag inte tid att sitta här nå mer...
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0