Då var dagen kommen ..

Helgen är nu förbi och halva veckan har snart gått, Har tänlkt blogga nu 3 kvällar men har inte tagit mig tiden, haft fullt upp :)
 
Vi har verkligen tagit vara på sommaren som har kommit o besökt oss här i norr, varit ute från morgon till kväll!
 
Och igår kom Elin o Isabelle o hälsade på, så vi satt ute på altan, barnen badade i poolen o vi njöt i solen :) Fast våran lilla badkruka, som älskat o bada, ville bara titta på när Isabelle bada :p Hon doppade hellre sin skurmopp i pollen o städade altanen :)
Även mormor kom på besök, och som vanligt kunde hon inte komma o bara sitta, utan hon drog ut våran kökssoffa o började slipa den :p
När vi väl kom in tog vi det bara lugnt, jag o liam gick in tidigare, o Simon o Alicia var ute o höll på ;) Klockan var nog närmare åtta när dom kom in :p O då var alicia så trött att hon höll på att somna stånde, inte så konstigt då hon inte hade socit någon middag .. Så ställde henne i duschen o sen la hon sig o titta pippi..
Även Liam fick ta sig ett bad, och han verkligen älskar att bada, så kul att se :)
 
 
Måste ju berätta att Simon fått jobb :D!
Han blev arbetslös på måndag, och på måndag eftermiddag hade han jobb, så på torsdag börjar han :) 
 
 
Ja då var dagen kommen, dagen som jag inte har suktat efter!
Det är nämligen så att Alicia är hos mamma o Ray, och har varit där hela dagen och sover över där!
Första gången vi "lämnar bort" henne mer än några timmar..
Men efter mycket tjat, och då menar jag månaders tjat så gav jag efter, o kanske var på tiden..
Och jag vet ju att hon har det jävligt bra, speciellt med sin bästis Ray :)
Jobbigt var det o lämna henne, fällde en tår i bilen när jag fort därifrån, hönsmamma som man är..
Har ringt o pratat med henne flera gånger, o så jäla söt är hon när hon pratar i telefon. Det första hon säger är: Mamma, lillebooo hemma? Och jag svarar att jo det är han, så svara hon. mmmhmm o sen va gö dy mamma :p Hon låter så stor när hon pratar i telefon :)
 
Guuuud vad jag börjar sakna henne nu när jag sitter här o skriver!
Förstår fortfarande inte hur man kan tycka det är skönt med egentid?
Jag blir så förbannat rastlsö o uttråkad!
Fast som jag sagt förr så kanske man "lär" sig att tycka det skönt med egentid... Jag är bara inte där än!
Både jag o Simon har suttit o sagt, jaha vad ska vi nu göra då? Åh va tomt det känns.
Så vi har målat kökssoffan idag, varit o handlat, bjutit mommo o moffa på middag o nu ikväll har vi haft Simons kusin på besök, så vi har som försökt göra nå hela tiden för att försöka få denna dag att gå fort!
Tur vi har haft våran älskade Liam hos oss Annars hade jag aldrig klarat av denna dag!
Oj oj vad jag älskar mina 2 små änglar, ni betyder allt
 
 
Nä fan va detta inlägg blev hattigt o knäppt.. Det var inte en skrivardag idag, huvudet är någon annanstans..
 
Nu sova så vi får hämta hem sessan :p
 
/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0