Ååh

Men alltså va är det här? Varför ska de alltid regna då jag planerat att gå ut o måla?

Samma vad det igår, hade bestämt att gå ut o måla efter middagen igår, eftersom det började att spricka upp, men tror ni inte att det började o små dugga när jag nästintill hade stoppat sista tuggan i munnen!
Men vet ni vad, jag trotsade det förbannade regnet o gick ut o måla iaf, mommo o moffa gjorde desamma, dom vill alltid hjälpa till ♥ guldvärt!
Fast vi målade bara båda gavlarna, för det är tak över där..

Jag o Alicia hade fullt upp med att leka kurragömma igår efter dagis, så jäkla söt när hon går o gömmer sig på samma ställe som jag, o sen när man ropar -Men vars är Alicia? Då springer hon fram o säger -häääääär :)♥

På kvällen så for jag o sola :)
For sent för att passa in när Alicia skulle sova, så tog på henne pyjamas oså fick hon en välling, sen satte vi oss alla i bilen o for iväg, så Simon, Liam o Alicia väntade i bilen medans jag solade :)
Och Alicia somnade och tog natt, som jag hade räknat ut :)
Påvägen hem såg vi 2st älgtjurar, 2 kalvar och en älgko mellan stan o rutvik, så vi stannade vid vägkanten o Simon började att locka :)
O dom vart verkligen intresserande, stod alldelens stilla o lyssnade :p
Tror det vart någon som verkligen började länga efter jakten :)



Såååå vad ska man göra idag då?
Igår somnade jag o Liam på soffan, o vaknade 12.30, ett smart sätt att få tiden att gå fort så jag fick hämta hem prinsessan ♥
Ett mindre bra sätt om man vill få nånting gjort!
Men jag passade på att dammsuga o skura medans middagen stod o puttra på spisen!

Undra om åskan hänger i luften?
Är så himla kvavt ute plus att det är mörka moln på himlen! Och för att inte tala om huvudvärken jag har!

Jaja nu ska jag fortsätta att inte göra nånting..

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0