God morning

Oj vilken härlig sovmorgon vi har haft, Alicia slog upp sina 2 blå 10.30, o jag vaknade av mig själv strax efter 10 :) Så vi har legat o myst i sängen tills nyss, o nu sitter vi o äter frukost ♥



Blir en hemma dag idag för både mig o Alicia.
För mig pga av att kroppen säger ifrån! Och Alicia får vara hemma för att fammo, farbror o gammelmommo är o hälsar på från korpis och åker hem ikväll, så dom hinner ses nånting..

Men vilken trisst väder, fast regnet tar bort snön iaf.. Får hålla tummar o tår att det inte blir något mer snöoväder! För nu vill vi faktiskt att sommaren ska komma!
Så vi får måla huset, bygga altanen, planera ut gården, så gräset :) Och det bästa av allt , BÄBIS kommer :)
Som för övrigt har börjat leva om rejält där inne i magen :) Så mysigt ♥ Och igår kväll när vi satt o titta tv så hade h*n hicka :)

Men det är skillnad med första o andra graviditeten, när alicia var i magen var allt redan fixat vid det här laget, nästan så att BB väskan var packad o klar :p Sängen var uppsatt o bäddad, blöjor var köpta, kläderna va fint satta i garderoben. O nu är ingenting gjort, har inte letat fram några kläder, köpt 2 plagg, sängen är ju iofs här eftersom bäbis får ta över Alicias spjälsäng så ska alicia få en ny säng :)
Fast det är väl så att man har fullt upp o hinner inte riktigt med..
57 dagar kvar till bf


Tänkte ge mig in på att försöka sy en bäbis mössa, får se hur det går :p Wish me luck!



Ha en bra (regnig) dag!

/N  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0