Diabetes?

Haft en riktigt mysig morgon, vi fick oss sovmorgon til strax efter 9, både jag o S vaknade just FÖRE Alicia :p
När vi alla 3 hade vaknat så stannade vi kvar i sängen o mojja till Pippi Långstrump, klev upp strax före 11 :)

År frukost o tog det lugnt, hann inte så mycket mer innan plikten kallade!
Jobbat 13-1930.
Känns att man är höggravid nu, magen är i vägen, fötterna sväller, jobbigt att böja sig och framför allt ont i ryggen och ont i fogarna..
Det som är mest obehagligt o jobbigt är att jag helt plötsligt kan känna mig totalt utmattad i hela kroppen, pulsen ökar o jag orkar knappt lyfta en arm! Benen bär mig knappt.. Skit obehagligt då det blir så ..
Och börjar bli lite orolig om jag åkt på graviditets diabetes, är super törstigt jämt o ständigt..

Tur jag har en karl som lovat mig en massage ikväll, av både fötter o rygg ♥

Lill hjärtat ligger o sover, hade hunnit somna innan jag kom hem.
Hon hade tydligen bara lagt sig på soffan o somnat :) Men då hade hon inte vilat något på dagen..

Hon har bossat över pappa medans mamma varit på jobbet, hon hade gett sin skurmopp till S, och sjäölv tagit sin egna sopkvast o skrikit till S- STÄDA pappa städa!! O direkt han hade slutat så hade hon ropat städa pappa! Haha goungen ♥


Näe nu ska jag skala mig en apelsin till, ta på mig myspys kläderna o krypa ner i soffan med min andra hälft ♥


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0