Freedag!

Hem ljuva hem!

Även idag har jag varit hemifrån 14 timmar, for till jonet 07.30 o kom hem 22.30..
Så var väldigt skönt att få komma hem, o lägga sig i sängen o mysa med min älskade lills tjej ♥
Som nog kommer ha en jobbig natt med hostan, riktigt slemhosta har hon :( Hade kunnat ta över så hon slapp den där hemska hostan!

Haft en kanon dag på jobbet idag, varit både roligt o har gått snabbt förbi. Jobbat med härliga vikarier också :)
Sånna här dagar som denna borde alla jobb dagar vara ..

Karlarna har då verkligen arbetat på idag, förberett för gjutning i garaget- garaget, skottat en massa , massa sand och packat den, även primat i köket :)
Linnea har också hjälp till, stått o skottat sand o krattat, hon älskar ju sånt där :)

Käkat hämtmat från Rutviks pizzeria idag, o när karlarna har jobbat så har vi damer o barn varit inne o underhållit oss.
Kollat idol mot kvällskvisten ..


I morgon på morgonen ska vi bara ta det lugnt o njuta av att vara hemma o inte alls stressa..
Men sen så ska vi ut till ruktiv o arbeta, plocka bråte o skräp på gården.
O barnen får vara fritt o leka :) Dom kommer säker vara hur leriga o lortiga som helst, men barn ska vara barn, det finns tvättmaskiner!

Ska ta lite foton i morgon både inne o utanför huset så ni får se att det går framåt :)


Nu ska jag slå igen mina gröna, kan knappt hålla uppe ögonlocken! Sneglar på Ali G indahouse, verkar jävla flummit film ..


God natt.

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0