17 dagar kvar :)!

Hela helgen har spenderats i Rutvik, svärmor, svärfar o jens har varit här hela helgen, våra arbetskrafter ;)
Så grabbarna har haft långa arbetsdagar hela helgen i huset, har börjar redan före 8 på morgonen o avslutat sent på kvällarna .. Nu är det kaklat i köket o klinkrat i hallen, bara kvar att fioga i hallen o stoppa kökfläkten på plats :)
Nu är det välldigt nära, 17 dagar kvar till inflytt :D!
Ännu närmare är det tills vi ska vara ute ur lägenheten, nyckeln ska ges på tosdag, så känner mig jävligt stressad inombords, men allt är nästan packat, så det ska nog gå bra. Jag har tur som har en mormor som styr upp allt o planerar, o en mamma som hjälper till ♥
Blir att bo hos mamma i grygt 10 dagar, trångt med det går säkert






Idag så har ja jobbat, skulle ha jobbat till 16, men var tvungen att ta VAB från kl 12, o samma blir det imorgon..
Tänder på g tror ja, feber o slemmar ..
Gråtit av o till hela natten :( O varit hängig hela efter middagen .. Men mot kvällsidan så blev hon pigg o riktigt busig, var nog suppen som började verka :p Nu så ligger hon o sussar så sött ♥

Mamma o mormor har varit här o hjälp till även idag , packat några kartonger till o plockat o donat ..
Bjöd mamma på middag, pannbiffar, potatis, stekt lök o gräddsås :) Mormor var storbjuden o åkte hem o åt röding istället.. Förstår henne ;) Mmm ..


Hade faktiskt tänk att gå o lägga mig nu, tidigt? Men då ska ni veta att jag hade lust redan kring 7 men har hålli mig vaken :p .. Så nu ska jag rasta musen o borsta tänderna sen hopp in i säng ..



God natt gott folk ..

/N

Kommentarer
Postat av: Jenna

Bara 17 dagar kvar, shit! Fan va roligt för er att få flytta in i huset, det är såå fint : )

2011-10-24 @ 21:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0