Julbak ♥

Fullspäckad dag har det varit, precis parkerat arslet i soffan . Alicia fick åka lite senare till dagis idag, lämnade henne halv 10, for hem, o drog med mig karl till storheden för att köpa det sista julpyntet. Så nu är allt köpt, världens finaste julgran har vi köpt! Så himla tät o fin! For en snabbis o kolla in media markt också, hittade en fin cd spelare, rosa så klart till Alicias rum som jag ska tipsa tomten om ;) .. När vi var klar på storheden for vi o hämta hem våran prinsessa, blev en kort dag på dagis. Fick fin besok av mamma, Elin o lilla Isabell, som inte är så liten nå mera :p Alicia var så go med henne :) Bakat o stått i, både lussekatter o knäck har vi bakat :) Testade nått jag aldrig gjort tidigare, knäck i micron! Nånting jag alltid kommer att fortsätta med, så jävla enkelt. 8 minuter i micron iställer för 45 minuter på spisen! O lika goda blev dom för det! När fin besöket for hem så gick jag o Alicia över till Ellie m fam o hälsa på .. Efter det så gick vi ut o promenerade en bra bit, o sen så lånade vi Tim´s bobby car som dom knytt ett snöre på, o gick en till liten sväng, o Alicia tyckte det var skit kul, ville inte gå av bilen, så fick dra henne runt runt här på gården :p Var ute en b´ra stund, riktigt skönt att få komma ut, o det var ju skönt väder också! Kom in, gjorde Alicia klar för natten o gav henne välling, hon somnade redan 19.30, trött tjej ♥ Precis när Alicia somna så fick jag fin besök igen av gulliga Nicoline o Kim. Suttit o druckit te, ätit lussebullat o knäck o surran i timmar, en massa skratt har det blivit också :p Alltid lika trevligt när dom kommer på besök! Måste bara se till att umgås mera Nicki ♥ När som helt kommer min älskade sambo hem från jobbet ♥ Han har varit saknad! Tror faktiskt jag ska spola upp ett varmt bubbelbad innan läggdags, kanske drar med mig mannen också, fast det blir så himla trångt då, man borde haft ett större badkar, eller varför inte en jacuzzi ;)? DET önskar jag mig i julklapp av tomten, pssst, har varit snäll heeeela året ;) Go knäll mina vänner. /N Jo förresten, blir all text ihop i mina inlägg eller är det bara jag som ser det från min dator????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0