Halllujah!

Äntligen har dom fixat fram en app så man kan blogga från mobilen, det var då på tiden!

Har inte haft tid eller ork att blogga, blivit tidiga kvällar, trött som jag är ..

Kanske borde berätta den stora o glada nyheten, att vi ska ha en till :)!
Är dock bara i v 8, men eftersom det redan syns så har vi gått ut med det, så inte folk tror att jag blivit en smyg tjockis ;)
Så därför har jag inte haft nån ork att blogga, mår illa 24 timmar om dygnet o är väldigt kvällstrött!

Fick ett samtal av min älskade Karl nyss, han var i huset. Alicias rum o hallen var färdig tapitserad o nu höll målarn/tapetseraren på med köket :)
Nu är det inte många dagar kvar tills vi flyttar in, torsdag :)!!!

Vi var på Ikea i lördags o spenderade massvis med pengar, vi har ju sålt alla våra möbler så nu har vi köpt nytt. Kommer bli skit snyggt!!

Har även fått ett långvik på 4 veckor på ett gruppboende, börjar där imorn. Är väldigt nervös :p men känns både sköt o kul att få vara på ett o samma ställe!


Nää nu slutat jag, så ska hem o äta go' middag som mamma kokat ihop, fläskfilé med pommes, champinjonstuvning o 3 pepparsås!


En bild på köket.







Kommentarer
Postat av: Emelie

Brukar kika in i din blogg ibland och måste juh passa på att gratulera till en till lite, stort grattis! :) Sen grattis till ert superfina nya hus! All lycka till er! :)

2011-11-07 @ 20:14:48
URL: http://xplosive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0