Vårdcentral - Städning - Jobb

Ja då har man varit på vårdcentralen med Alicia . O dom sa det ja trodde dom skulle säga , att det såg bra ut , o att ingenting behövdes göras ! Men då är det gjort iaf ..

Varit o snabb handlat på willys ..
Hunnit med att städa också , dammtorka , dammsuga o vikt tvätt ! Så då va det gjort också !

Nu tänkte jag börja göra i ordning middagen så att den är klar till sen ..
Ska nämligen o jobba , 16-21 . Så därför jag jag klart allt nu :p Så nu är min plikt som mamma o flickvän gjord :)
När middagen är klar så ska jag ägna ALL min tid till min prinsessa i huset ♥
För jag kommer att sakna henne gånger tusen när jag far iväg o jobbar !
Direkt jag lämnar detta hus utan min prinsessa så saknar jag henne .
Kommer bli tungt att lämna henne på dagis , men man vänjer väl sig :p



Uppdaterar senare !


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0