Va fan hände ???

Brrr .. Fy fan så kallt det är ute , har vail noll-gradigt hela dagen . O dom har lovat sånt här väder tillpå lördag ! Ska vintern komma tillbaka nu eller vad ?

Har inte hunnit göra så mycket idag . Fast kl är ju inte så mycket heller :p
Ja , Alicia o Simon har bastat , o nu så sover hon så gott i fammos famn , hon somna direkt när hon hade klätt på henne :p Hon blir helt slut efter att ha bastat ..
Har hängt ut våra sängkläder på vädring , dammsugit o packat väskorna , i eftermiddag ska vi hem till civilisationen igen :) Har varit riktigt skönt att vara här uppe i några extra dagar , slippa känna stressen hem . O simon har fått vara med sina nära o kära , o alicia också så klart :) Blir ju inte så mycket av den varan eftersom dom bor 16 mil bort ..



Simon är hos hans moster o hämtar alicias nenne som vi glömde där igår , har gått bra natten utan den , hon har fått sova med karlsson på taket istället :)


Gud va man känner sig ren o fräsh efter man bastat . Längtar som faaan tills vårat hus kommer , o tills vi fått iording övervåning med bastun :) Ska bli så skönt att få ha egen bastu ! O jag är ju egentligen inte riktig bastare , vill bara att de ska vara lite varmt , o simon fryser när han bastar med mig :p Haha ..


Nu kom gammel mommo o moffa så ska vara trevlig här .


KÄRLEK !


Du är min livskamrat , mitt allt ! Du gör mig så jäkla lycklig ! Jag älskar dig över allt annat på denna gjord !


/N


Men va fan hände ?? Allt blev jätte stort o fet text o jag får fan inte bort de ........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0