Bilder :)

Alicia har tagit sina första steg idad :D! ♥
Först hos Niko o Ellie ute i rutvik . När jag o fammo satt mitt emot varandra o försökte att hon skulle gå mellan oss . Tillslut så tog hon 2 st vingliga steg :)
O sen nu ikväll när hon stod o höll i sig i tvbänken så släppte hon bara o gick till mig (2 steg), som satt brevid på golvet .
Så vi har övat hela kvällen , o hon blir stadigare o bättre på att gå varje gång hon släpper , o fler o fler steg . Som mest kanske hon har tagit 3-4 steg :)
Så snart går hon , min stora tjej ♥


Förkylning eller poller allergi ?
Lite av varje skulle jag tro ...

Kliar nå jävulst i näsan , ögonen o öronen !
Snorar som bara den också !
PLUS att jag knappt kunde svälja i morse när jag vakna , hade så jävulst ont i halsen ! Men det har blvit lidrigare nu iaf ..
Måste bli bättre med att ta allergi tabletterna ...


Matchen idag gick väl inte så bra .. Kan väl säga att är stolt notas hejare just idag .
5-0 till notas , aå hejade på de lag som vann :p Rättvist ska de vara ..
Men hädanefter så hejar jag ju så klart på korpilombolo !

Efter matchen så gick vi till oss . Drack kaffe o surra en stund ..
Sen for vi ut till rutvik o där bjöds det på middag :)


Imorgon ska vi till BVC (tror jag), o har ingen aning om vilken tid , har för mig att det var 9.30 . Men har ställt kl så att jag kan ringa dit dirket dom har telefontid så jag vet OM och NÄR det är :p


Bjuder på några bilder .



Klappar händerna


Puss till morbror :)


Äter helt själv :)



Vill pussa Ängla :)





God natt gott folk ! Nu är det färdigt bloggat för ikväll !


/N



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0