Lördag !

Har varit en skön o lugn lördag , precis som den ska vara :)! - Mys med familjen .

På morgnen tog vi det bara lugnt . Satt o surra vid köksbordet o barnen lekte i vanlig ordning :p
Sen så tog vi alla en tupplur på säkert 1 1/2 timma :) Riktigt skönt !
Efter det så kom det folk hit , Matti , Ante o jörgen , så då drack vi kaffe o surrade med dom .

Har kollat på fotboll , Korpis har haft hemma match . Slutade tyvärr inge bra . 7-1 , Lira vann ..
O dra åt hela helvete va kallt det var ! Satt o skaka tänder näst intill hela jävla matchen .. BRRR ..
Men direkt efter matchen for vi till S mommo o moffa o åt middag , o där bjöds det på älgköttsoppa , helt perfekt för en frusen kvinna , o riktigt varma tjock sockar fick ja låna också !
Sa faktiskt i bilen på cväg dit att hoppas vi får soppa till middag , så hon hade nog läst mina tankar :)


Nu ikväll när vi kommit därifrån så har ja , alicia o simon bastat . Var underbart skönt ! 
Ellie har åkt till Luleå , åkte på natt jobb ..
Simon har farit iväg mina sina kompisar o ska umgås med dom , o vi andra tänkte titta en film . Har kollat på kvällen är din o gråtit en skvätt :p ..
Jag ides inte följa med Simon , för jag tyckte att grabbarna skulle få ha han för sig själv nångång , o inte ha hans jävla brud med hela tiden :p Han umgås ju inte med dom så ofta . Tycker jag är lite synd , men det blir ju så när dom bor 16 mil bort .. Oså tror jag att många vänner ploppar bort när man skaffar barn , känns som att man inte är lika intressans då , tex när man inte super osv ..
Men fick ett mess att dom var besviken att jag inte följde med . Men dom klara sig nog mer än bra utan mig där :p



Nu ska jag gå o umgås med dom andra , o mysa med min dotter , om hon nu inte har somnar i farfars famn , tror det för det är ganska tyst från v-rummet ..
Men för göra som igår , lyfta över henne till våran säng tills Simon kommer :) Var riktigt mysgit igår när hon sov med mig , o jag somna på stört :p


Hejsvejs !

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0