KÄRLEK

Godmorgon alla pigga o glada männsikor !

Sitter o äter frukost o ska strax stressa iväg till jobbet ..
Känns helt meningslöst eftersom ja bara har ett pass 7.45-12.15 , och på torsdag 7.30-12 ! Får lika mycket av att vara hemma som ja får nu när ja går ut o jobbar dom där timmarna ....
Fast då sprara jag ju 2 mamma dagar :p


Varför jag egentligen tänkte skriva ett snabbt inlägg var för att berätta hur jäkla mycket jag älskar dom 2 bästa i mitt liv - Simon & Alicia .
Jag älskar dom så otroligt jävla mycket , finnt inga ord som kan beskriva min kärlek till dom !
Dom gör min dag , mitt liv !
Att få se Alicia utvecklas för varje dag som går är helt underbart !
Och att bli älskad av Simon för varje dag som går är också helt jävla underbart !
Det bästa som finns är att vakna upp med dom båda o bara ligga i sängen o mysa .
Hade kunnat skriva en hel bok om dom o hur lycklig dom gör mig . Men serrni de har jag inte riktigt tid med , för nu är de stressa som gäller :p  

Jag älskar er 



/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0