Kärlek - Bak

Mamma älskar dig mest av allt ! - Jag lever för dig . Du är min värld !
När du ropar mamma så värmer det i hjärtat , samma när du pussar på mig ! Ditt leende gör att man blir varm i hela kroppen ! Den dagen du föddes förändrades mitt liv , jag blev mamma
- VÄRLDENS LYCKLIGASTE MAMMA !





Ligger i soffan , på mage o har förbannat ont i nacke o rygg .. Ska nog säta mig upp igen ..
Precis kollar klart BB o tänkte gå o lägga mig strax !
Alicia tog natt redan kl 20.30 , hon var verkligen super trött !


Strosat på stan idag med bäste Elin ! Var länge sen sist o alltid lika trevligt när vi umgås <3 Bestämde att vi skulle ta en middag dag någon dag nästa vecka !
Simon var också med på stan , stackarn sov bara 3 timmar .. Men han skulle promt med på stan o göra mors dag present till mig o sin mor . Sötgubben min ;)!
Som tur va så sov han i nån timma när vi kom hem !

Hittade ingenting på stan .. Fast då har jag varit lat o inte tittat efter nått speciellt heller ..
Eller jo , hittade en One pice - eller en kopia , på Gina . Riktigt jävla skön va den ! Men är den värd 500 kr ? Fast jag går ju alltid i mys kläder när jag är hemma . Direkt jag kommer hem från nånstans så swishar jag om till mys kläderna :) Så en sån hade jag nog använt !
MEN som sagt , är det värd 500 jävla kronor ??

Tog en lunch på metropol , åt en räk macka , mumsigt som bara den var det :)!!


Haft fullt upp med att baka sen vi kom hem .
Bakat mini cup cakes , choklad muffins - några med polly o några med dumle
Vanliga muffins - Några med polly o några med dumle ..
Test bakade dom eftersom ja funderat på att baka dom till 1års kalaset . Och dom blev godkända av Simon , Mamma , Lillebror o låtsas pappa :) Så det blir att baka dom då !
Själv har jag inte smakat dom , eftersom ja inte är så förtjust i muffins , och jag har inte ens smakat en polly eller en dumle , tyckte jag vär väldigt strång gjort ! MEN har smakat lite av smeten :p  Men det måste man ju få göra !


Nathalia´s bageri AB





Bilderna blev lite huller om buller , men det får gå iaf ;)



God natt !

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0