Helgen

Oj har inte skrivit på någon dag .. Ovanligt för att vara jag :p
Men jag har inte haft den tiden !

I fredags så kom Jens o Matti hit , for o svullade i oss pizza o sen åkte vi ut till rutvik ..
Grabbarna arbetade o vi damer var inne :p
Kom hem sent , kring 01.. Men när vi kom hem så satte vi oss o spela Maxi yatzy , o Jens den javeln vann :p

På lördag så gick vi på stan o strosa runt lite .. Hann bara med att gå på 2 butiker o sitta på BO´S o ge alicia lunch . Sen svängde vi förbi Mc donalds o svullade i oss mat där :p O sen åkte vi mot Rutvik ..
Grabbarna jobba i damerna var inne igår igen :p ...

Nu så sitter vi här , jag , simon o alicia . Matti har gått mot tunavallen , dom har match dår idag , kl 12 . Så vi ska strax börja gå dit för att kolla :) Men har liiiiite såvrt att veta vem jag ska heja på , det är ju Notas - Korpis som möts , o jag har ju som varit notare i hela mitt liv :p ...
Men det blir nog att stötta korpilombolo :)



GI har jag skitit i fullständigt i helgen , eftersom jag gick upp .. Och se på fan , när jag ställde mig på vågen i morse så har jag gått ner 0.5 kg :) Så det stämmer fan att man ska chocka kroppen om man står still eller gå upp även fast du är nyttig ! TESTA



Nu måste vi gå ..

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0