GI - Dag 3

Lyckan blev total när jag ställde mig på vågen i morse o den visa - 1,2 kg , på 2 dagar :)!
O speciellt när jag stått still i mer än en månad !
Man blir verkligen mer motiverad när man ser att det blir resultat !


Frukost :

Omelett , lite kassler o en GI smörgås med skinka .

Lunch :
 
En halv GI smörgås o citron vatten .

Middag :

Lövbiff med chaminjonstuvning , blomkålsmos och sallad .


Utvärdering :

Har haft fullt upp idag . Så har inte hunnit känna av någon trötthet (som man kunde känna av dag 3).
Men nu på kvällen är ja lite små hungig , som vanligt . Men det mättar ja med hemma gjord citron bubbelvatten , av färsk citron :) Nyttigare än tillsatserna man sätter i ..  
Middagen idag var gudomligt god ! Den rekomenderar jag starkt !!

Om ni är sugna på att prova på något ja skrivit om så fråga mer än gärna om recept :)





/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0