Fy fan så jävla obehagligt !!

Har inte haft tid att skriva här fören nu ..

Igår så var vi o hälsade på bäste Elin , dom hade fått jätte fint i nya lägenheten :)
Efter det for vi o åt på kebabhuset o sen for vi o hälsade på Stefaqn o Annika (simons morbror o fru).
Där fick ja massage av Annika i över en timma , var verkligen behövligt . Fick även healing också :)
När vi kom hem på kvällen så var jag helt slut ! Så därför ides jag inte skriva nått inlägg ..


Idag på dagen så har vi varit på mässan ute i Arcus , hittade inge speciellt ..
När vi var klara där så for vi ut till ruitvik för att kalsa för Tim :) O där har vi varit hela kvällen ..
For förbi willys o handlade lite på vägen hem , eftersom vi ska ha sovgäster här inatt , Jens o matti (Simons bror o kompis).
Så nu väntar vi på att dom ska komma sen ska vi sätta oss framför tv:n med chips , popcorn , naturgodis o läsk o titta BB :)


Hände nå obehagligt då vi var hos Elin igår . Såg hur Alicia började kvälja o ville spy o såg på henne att hon hade lite panik . Så då slog de mig direkt att hon fått något i halsen , så jag la henne på mina knän , men ansiktet neråt o tröck mina fingrar i hennes hals , o mycket riktigt , då kom ett blad upp från en plastblomma som hon hade svalt .. Var riktigt jävla obehögligt o paniken som rusade i hela kroppen . Fy fan !
Hoppas att denna ålder då dom stoppar jävlart allt i munnen är lver snart !!
För i förrgår så hade jag glömt ta bort hund maten , så då satt hon med två hundmat kulor i munnen o smaska , o hos ellie för någon dag sen ser jag hur hon tänker stoppa nått i munnen , så springer fram till hennne o tar det ur hennes hand , då var det en jätte vass liten plastsak från en leksak som hade gått sönder , o hade hon svalt den hade hon rivit upp hela halsen säkert ...
Så är nojjig hela hela tiden att hon ska sätta nå i halsen !!



Världens underbaraste dotter ! Mamma älskar dig Alicia , mest av allt på denna gjord !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0