Fredag ! GI - Dag 11 (igår)

Sovmorgon idag igen , härligt :)!
Bar över Alicia till våran säng kring 9.30 , o då va det morgon för oss :)
Hon var på puss humör , pussades för fullt ! Så jävla go . Pussade mig överallt , pussade väggen , pussade min mobil , pussade kudden , jaaa allt :p ..


Fuskade idag o ställde mig på vågen , den visade PLUS 1 hg ! Fy fan vilken besvikelse !
Så idag ska ja nog chocka kroppen med att äta en pizza , de sägs att chockar man kroppen så kan man börja att rasa ner i vikt igen !


Vi är hos mamma , alicia kryper runt här o leker med sina nya leksaker (mina gamla) . Hennes favvorit är en liten rödhårig o fräknig docka , skiiit söt är den :)


Varmt ute idag , men det blåser ju så jävulst .. O solen går i moln då o då , trisst .. Jag som hade förväntat mig strålande sol ! Nu när vi äntligen har tagit oss ut , efter en hel vecka inomhus !
Fick en chock när ja kom ut o såg hur grönt det hade blivit , då när vi for till mommo o moffa :p Man hänger inte alls med när man bara suttit inne .p ..

Idag får vi fin besök från korpilombolo :) Simons kompis Matti o lillebror Jens :) Ska bli trevligt .. O "lill" pojken som har fått körkort !   
Så vi måste fara o handla direkt S slutar , så det finns frukost osånt hemma .





GI - Dag 11 (igår)

Frukost : Det gamla vanliga

Lunch : Ingenting

Middag : GI tajopaj (köttfärsomelett).


Utvärdering :
Går fortfarande bra ..
Men soms agt så blev jag jävigt besviken när ja ställde mig på vågen i morse ..
Hoppas det börjat att gå ner snart igen .. Har ju bara 3 kg kvar !! 
Allt som allt har jag gått ner drygt 17-19 kg .. Känns väl ok , men det hade ju kunnat få vara mer , eftersom det snart gått ett år .. 
JAG VET , jag har jävligt höga krav på mig själv , o jag vet själv att jag nog aldrig kommer att bli nöjd ..
Så smal som jag var innan jag blev gravid , o jag tyckte att jag var tjock , då lär jag aldrig på nöjd !
O det är faktiskt jävligt jobbigt att aldrig få vara nöjd med sig själv , o känna sig vacker o smal .. Många tror nog att man bara säger så för att få bekräftelse , men så är det icket i detta fall iaf ! Det sätter jag handen på hjärtat om !

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0