Aj aj i huvudet :(

God morgon !

Puuh knappt sovit nånting i natt . Alicia slog sig rejält i huvudet igår i rums bordet , blev jätte blått o lite rött , som blodprickar o en storbula , o hönsig som jag är ringde jag till jouren , tänkte så det inte vart nån hjärnskakning .. O dom tyckte att jag skulle titta till henne varannan timma o kickla henne under fötterna för att se om hon reagerar oså .
Så jag har ställt klockan på en gång i timman :p Är man hönsig så är man ..


Kommer att ha fullt upp denna morgon . Det ska packas , ploackas o promeneras med hunden , storheden o handla lite ..
Sen åker vi upp till korpis , o är där till Tisdag morgon .


Igår så var jag ju som sagt o jobba , o tiden bara sprang iväg . Det är så när man hamnar på ett ställe som är roligt o med BRA personal :) Har ju varit på det där ställer mycket så jag är ju van alla , o det är också skönt !

Efter jobbet hann jag träffa min älskling i 30 min , sen var det dags för att att åka o jobba :( Så himla trisst att jobba om varandra ! O så kommer det nog att bli hela sommaren , eller inte hela men nästan .. För jag tänkte passa på att jobba när han jobbar , så vi kan vara lediga tillsammans då an har ledigvecka .. Räcker med att jag jobbar ca 8-9 dagar i månaden , o det är ju inte mycket :p

När simon hade farit så kom min älskade lillebror hit o var med oss en stund , o ingen blev lyckligare än Alicia , gud så hon har suttit o surrat o skrattat med han ! Fick det på film denna gång :)



Nä nu har jag inte tid att sitta här mer .. Vi ska hoppa in i en dusch , ja o alicia , sen måste vi göra dagens måsten :p


PS
Har börjat få en tjej med egen vilja ! Puuh


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0