VINST ! Jaaaaa

Vädret idag lurades faktiskt , trodde det var underbart vår väder ute , men väl när man var ute så blåste det kallt , var skönt en stund men sen blev de lite kallt ..
Jag , Simon o Alicia tog en liten skoter tur , jag o snuttan satt i pulkan :) Alicias första skoter tur faktiskt :p
O hon verkade gilla det .
Lite kontrast , för 2 dagar sen var vi i Spanien o idag åkte vi skoter :p

ÄNTLIGEN hemma :)! Känns uuunderbart !
Allt är upp packat o uppstädat . De enda som behövs göras nu är dammsuga , men det gör jag i morgon .
Mamma o bror har varit här en stund ikväll , har myst framför tv:n kollat solsidan o BB .

Kollat hockeyn när vi kom hem , men alltså shit i hela helvete vad nervös jag har varit ! Har hoppas , stutsat o skrikit , o alicia har suttit o as garvat på golvet åt mig :p .
Men faaan så härligt att Luleå vann , så nu tar vi Skeå !! Fälde ju nästan en tår när de blev vinst !
Jag o Simon har unnat oss en cider ikväll också , för att lugna våra nerver efter hockeyn :)


Har precis bokat biljetter till "Hur många lingon finns det i världen" , så på onsdag kväll ska jag o simon gå på bio :)
Mamma ska vara med lill trollet vårat .
Har inte varit på bio på länge , sista filmen vi såg var snabba casch , o då var jag hög gravid , o jävligt jobbigt var det kommer jag ihåg :p O kiss nödig stup i kvarten :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0