Go´kväll !

Ja då sitter man här igen själv i soffan med BB i dumburken , tända ljus , isvatten o en skål med världens godaste vindruvor !
Hjärtat har farit o jobbat o snuttan tog natt kl 20.30 ..

Haft en full späckad dag idag , promenerat , haft besök av bäste elin , lagat middag , solat med mor o ellie , haft besök av ellie , niko o tim . Sen när dom gick så passade jag på att gå på bandet i 30 min :) Har inte fått nån tid med min älskade karl ! Som tur är så är han ledig heeeela nästa vecka .)! OJ OJ va vi ska mysa !


Gjorde svin goda smoothie´s till mig o ellie , av : Jordgubbar , banan , blåbär , hallon , färsk mango , annanas juice och äppel jucie , kan säga att det knullade i munnen :) mmmm .


Bjuder på några bilder , som jag lovar för några dagar sen att jag ska göra :p


En tuff tjej :)                                                         Hur kul kan det vara att gräva i skåp :)?


En glad Alicia                                                          Och en ärg Alicia :p




Puss o Kram , god natt !


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0