Kryper för fullt :)

Alicia har börjat krypa :D

Hon kryper på sitt egna sett , hon sitter halvt på ruman o släpar ena benet under sig :) Så jävla söt ! O fort går det ! Så nu gäller det att barnsäkra hemmet !
Åh va kul det är att se hur hon utvecklas , hon höll på att ställa sig upp idag också , mot tv bänken :) Så snart går hon nog mot möbler :) Oj oj så fort det går !

Varit hos mamma hela kvällen , rotat igenom hennes garderob , kan ju säga att det är som att gå på ginatricot , hon har så jävla mycket kläder ! Och vissa med pris lapparna kvar !
Så nu har jag en massa kläder som jag har fått låna , känns jävligt skönt :)! Tack världens bästa mamma !
MEN blev ingen massage idag , hade verkligen behövt det , men får väl försöka klämma in det i morgon .

Puuh va jag börjar bli nervös inför resan !


Måste bara skriva hur lyckligt lottad jag är !
Jag har fått världens underbaraste dotter , med världens bäste karl !
Jag älskar dom så oerhört mycket .
Att få se Alicia växa upp och utvecklas för varje dag som går är nog den bästa känslan som finns !
Kan säga att bli mamma är nog det bästa som hänt mig !

Tänk att vi bygger vårat drömhus också . Kan det bli bättre ?
Vem trodde att vår framtid skulle se ut så här för 2 år sedan ? Då han var en förbjuden frukt , hihi ;)
Men direkt jag bet i de förbjudna äpplet blev jag förgiiftad av kärlek ! Då var jag fast ! Sen den dagen har jag blivit mer o mer kär , o den här kärleken slutar aldrig att växa !
Jag är din för alltid !

Jag älskar dig Simon !
Alicia , mamma älskar dig !

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0