Rutinerna avklarade

Morgon rutinen är nu avklarad . Mysa till playhouse disney i sängen , frukost , byta bajsblöja o 30 min powerwalk !
Nu ska ja ta en dusch , göra mig o Alicia i ordning o sen fara in till stan o gå på marknaden med mor :)

Idag far mitt stora hjärta till Korpis , men som tur är så kommer han hem i morgon :)
Han o hans kompisar har en tradition , dom far varje ut till jaktstugan varje år o kör skoter , sen på kvällen så dricker/bastar o umgås dom :) Hade också vela ha en sån tradition men mina tjejor :) Va säger ni :)??

Fast vi kan unna oss en Spa övernattning på pitehavsbad eller nått sånt :)


Alicia har börjar lägga märke till små saker . Som när hon ser ett litet litet skräp på golvet , så försöker hon få tag i den med tummen o pekfingret , o tillslut om hon inte får upp det blir hon less o dyker ner med huvudet för att försöka få upp den med munnen ;) Hon har gjort så flera gången :p Ser skit kul ut ..


Hade behövt städa idag , ser ut som ett bombnedstlag här ! Usch o fy ..
Tänk om min ögon okcså skulle sluta se då de är stökigt o jävligt , va enkelt ..


Nu fick ja lite bråttom , alicia kröp i väg till köket ..


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0