Powerwalk - Härligt

Haft en super trevlig förmiddag med lill snuttan o Elin , varit på promenad i det varma vädret , men blev inte en lång promenad pga av all slask !
Sen så har vi bara suttit o surrat av oss en massa skit :)

Vi mötte upp Simon på miss mac , åt där , sen så for elin med bussen till jobbet o vi for ut på storheden o handla . Kan ju säga att det behövdes , de enda vi hade i kylen var 1 mjölk (förutom sylt burkan o sånt). Så nu är den på fylld .

Simon är ute i rutvik o hjälper Niko att snickta i huset , han for dit efter vi handlat o lär nog bli där hela kvällen ..

Jag passade på att gå på bandet när Alicia tog sig en kvälls lur , hann ta en powerwalk i 32 min , kan säga att svettet rann ! Tror det är jävligt effektivt .
Tiden går fort när man står framför tv:n , mycket roligare än att stå på ett gym !
Ska nog börja med 30-40 min morgon o kväll o sen öka .. + promenaderna man tar ute på dagen ..



Ska mysa med min lilla tös nu :)

O sen snoka lite här på internet , blir nog Styleroom som vanligt :) O kanske lite traderna :p



/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0