Nu är det nära :)

Blev en skön dag idag också :)
Jag , Alicia , Ellie , Tim , Bm , Johan , Mamma o britta gick till Gråsjälören , suttit där o fikat ett bra tag , och Alicia fick äta sin lunch där idag också :) Mycket tevligt ..
Blev lite små kallt när man var still , blåste rätt mycket .. Men dirket man börja röra på sig blev de jätte varmt .
Är då super nöjd med kläderna jag köpte igår ! Jag brukar ALLTID frysa , men nu svettades jag !

Nu när vi kom hem så har Alicia suttit o ropat på papapapapa heeela tiden :p Så tillslut gick vi in o väkte han :) Oj så busig hon blev , skrattat o skrikit o blivit som halvt blyg :p man märkte att han verkligen hade saknat han :)!


Tänkte duscha av mig lukten av grillad korv o sen gå ner till mamma .
Ska rota igenom hennes garderob , HOPPAS jag hittar nå ! Men det lär koma några svordommar innan jag är klar . Oså tänkte jag att hon skulle få massera mig , ska flörta med henne lite ;) Hehe ..


Oj oj va jag börjar bli nervös nu inför resan ! 3dagar kvar ..
Fick precis ett mess av pappa där han fråga vad han skulle handla hem till lägenheten som vi ska bo i , så vi har frukost ode :) Han är nog jätte nervös :)
På lördag så är det ju Karnaval där nere , så då ska vi på gatufest , det är massor med utklädda folk , en stor stor parad med olika vagnar med utklädda folk :) Va heter det på svenska mån tro ?
Alicia ska få låna en kycklingdress av min lillkusin , som hon haft när hon var liten :) Kommer blir så söt :)
OM den nu passar , dom har lite andra strlk där :p


Uppdaterar nå sen :)

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0