Morgonrocks-mys

Babysången - Mycket folk idag , och Alicia tyckte verkligen det var kul att vara tillbaka på sången , hon satt o digga o skrek till då o då när sången tog slut :p
Promenerade hem , hämtade ängla sen gick vi o mötte upp ellie o gick en liten prommis , sen kom moffa o hämta mommo , o då gick ja o ellie + barn hem till henne ..
Har hjälpt henne att städa ur/packat ner/rensat ur linneas rum , oj va hon har grejer alltså !
Men nu är det rummet färdigt :)

Lagat en typisk torsdags middag idag - ärtsoppa och plättar :) Musigt värre !
Efter middagen for ja , simon o alicia ut till Ellies o deras hus för att se hur allt blev , oj va fint :)
Och OJ OJ va jag längtar tills vårat hus kommer !!

Just nu har jag soffmys - Med mig själv , mojjsat in mig i morgonrocken , precis duschat .. Väntar på att mamma ska komma förbi en sväng ..
Lill snuttan sover o älsko har farit o jobbat sin SISTA natt , ååååh va skönt !

Har kollat hockey kväll , blev förlust igen :( Så nu är vi ute ur leken .. Men vi ska vara stolta att vi tagit oss så lång , tror det var 10 år sen sist vi var i semi , om jag inte minns fel ?
Har gått på bandet medans vi kolla hockey , gått där o svurit o skrikit ! Haha måste ha sett sjukt ut :p ..


Hoppas verkligen att det börjar ge resultat av gåbandet snart .. Har bara gått 2 veckor på måndag , men hoppas det ger resultat snart så man blir ännu mer peppad :) 
Har bara minskat -5 cm i midjan , -5cm rumpa/höfter , -1cm lår - 5kg , men det är sen 1 januari , så på 3 månader , o det är ju INGETING !! Känns faktiskt lite trisst ...  


Bjuder på en härligt motions bild



Jaja nu ska ja fortsätta se BB ..


/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0