Hur många lingon finns det i världen ?

Vädret lurades lite idag också , såg varm o skönt ut när man kolla ut genom fönstret , men väl ute så blåste det ! Som tur var så gick vi en skogspromenad , så där va det lä :) Lite synd bara att solen gick i moln , men det var ändå skönt , eftersom jag svettades som en gris :p Fick ihop en timmas promenad , så både ja o ängla var slut när vi kom hem :p

Till middag idag blev det Tortilla de papas (Spansk potatis omelett) o chili con carne med ris . Musigt som bara den :)
Synd bara att tortillan blev lite torr , men ätbar blev den iaf , och godkännd av Simon :)  



Jag o Simon har kommit hem för en stund sen , varit på bio o sett "Hur många lingon finns det i världen" - kanon bra film ! SE DEN ! MEN , känsliga tittare varnas ! Fick försöka hålla gråten inom mig , annars hade jag varit tvungen att gå ut från biosalongen !
Sen unnade vi oss en solning också :) Mamma har varit med lill gumman , tack ♥

Nu är träningkläderna på igen , så dags för en powerwalk i vardagsrummet framför BB :)


Lägger upp lite fina bilder sen , om tiden räcker till :)


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0