Egentid - TOMT

Go´kväll .

Har krypt ner under filter , framför tv:n med BB i rutan , tända ljus o en skål med saltapinnar breved mig .
Lill snuttan ligger o sover o älsko är på jobbet . = Egen tid . Men känns tomt , trisst och ovanligt ..
Men får väl försöka "njuta" av den egna tiden , som alla andra säger att dom gör .
Fast jag kommer nog också snart dit , då man verkligen njuter av den egna tiden :p Kanske när trollet börjar gå :)??


Vilket härligt väder det har varit ute idag , inte för varmt och inte för kallt - Perfekt .
Var ute i nästa 2 timmar , skönt o promma !
Hoppas på fint väder imorn också.

När vi kom hem så började jag med maten , slängde ihop en köttgryta bestående av: Fläskfilé , lök , paprika , syltlök , färska champinjoner , den blev såå jääääkla god :) Synd att man alltid gör på måfå , men vet ju på ett ungefär iaf . Men riktigt god blev den ! Vill ni testa så fråga "receptet" .

Till efterätt delade jag o Alicia på en färsk mango , Alicia älskade det ,  hon åt mer än jag :p
Den var jätte god , färsk o god , brukar vara svårt att hitta färsk/mogen mango . Men nu har jag bunkra upp :)


Ikväll har vi kollat hockeyn hos Mommo o Moffa , förlust - IGEN . Jävla skit , Luleå spelade verkligen dåligt ikväll ! FY SKAM !
Mommo hade köpt en parfym till mig , CK Summer , lukta jävligt gott ! Ett par solbrillor fick ja också !
Till Alicia hade hon köpt ett musse pigg gossedjur , oj så glad hon blev :) O nån till sak .. Tack mommo !


Se klart BB , sen tror jag fantemig att ja ska gå till sängen , så man är någorlunda pigg i morgonbitti ..


Hörrni , god natt !


/N





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0