Absolute barn

Jag o snuttan sitter i poppar absolute barn :)
Just nu vrålar "köttebullelåten" i högtalarna , hah .. "Du får inte stoppa köttbullar i nästan markus" tralalalalaaa ..

Varför kan inte hemmet städa sig själv ?
Det ser förjävligt ut här . Solen lyser in och man ser alla damm dinusarier överallt , PANIK !
Hade behövt grovstäda toan , dammsuga , dammtorka , vika tvätt , vars är orken till de ?? 

Var sjuuukt trött idag när Alicia vakna , tur att hon ligger nöjd i sin säng o babblar , så jag låg o stäckte mig en stund :) 
Har jätte ont i rygg o nacke idag :( Tror att mor måste ge mig en massage ! Tror det är för att jag promenerade så mycket igår , kan ju konstatera att jag har jävligt otränad rygg :p  

Idag så blir det nog att promenera till Gråsjälöarna igen , mamma ska också med , och kanske får med oss Elin :) Tänkte koka lite varmchoklad o ha med . Inte lika varmt idag , men hoppas det blir liiite varmare !

Näää faan , om man skulle ta o göra någon nytta ? PUUUUH


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0