Sommar o sol .

Dom ringde aldrig ut mig på jobb imorse , så vi fick sova ut , till 10 :)

När vi klev upp så åt vi frukost , tog mig en snabbdusch o sen gick vi ut på en promenad med hunden , jag , alicia o Simon .. Har verkligen varit sommar väder idag ! Härligt ..

For o hämta upp bäste Elin o sen for vi till biltema en snabbis o köpte en aux kabel till bilen , så vi kan lyssna spotify via telefonen :)
Sen for vi till tuna , till mamma , så har suttit dära hela dagen o solat oss :)
Gick o köpte oss varsoin glass som vi mumsade i oss i solen !
S for o jobba , o vi har lekt på gräsmattan , alicia har krypt o promenerat runt där , gungat o åkt rutschkana :)





Varit en sväng på barnenshus också , elin köpte en skötväska , o jag köpte lite presenter till Alicia , gick på 600 kr ! Men nu tror ja inte vi behöver köpa nå mera :p Eller jo , hade nån sak till att inhandla :)
När vi var där så blev vi akut sugna på Surströmming , så på vägen hem så svängde vi förbi konsum o handlade det som behövdes till det .
Så har vi ätit surstömming till middag , på mammas altan :)! O kan tala om att det var sjuuuuukt gott !


Är jätte trött , Alicia somnade när vi sjutsade hem elin , o sover fortfarande , men kanppt sovit något på dagen ..
Hade också velat vila , men då somnar jag säkert inte i tid ikväll , o ska upp tidigt imorn o jobba ! Så får hålla mig vaken ett tag till :p
Ska sortera tvätt (underkläder o sockar) o hänga tvätt , så det håller mig nog vaken :)



Jag o Simon har suttit o pratat om våran sthlm resa , har halft bestämt oss att den blir av :)!
Har bestämt att vi bilar ner isf , då får man med sig allt man vill ha , bilsol , vagn osv .., och att vi bor nån dag hos moffa o nån dag på hotell .
Så ska ringa till moffa o höra om dom har tid med oss nångång i juli :)


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0