Kärlek ♥ - 2 år !

ÄNTLIGEN så tror jag att Alicias bajsade håller på att avta!
Förstå igår , på en timme så hade hon bajsat 4 ggr , diarré.
Tror vi fick byta minst 12 st bajs blöjer igår , och det gick 9 st ombyten med kläder, eftersom det var så löst att det kom igenom !
Stackarn har varit så här i magen i drygt en vecka , fast i början var det lite fastare ..
Men tydligen så kallas det "sommar mage", jätte mycket barn som har det nu , minst 5 st bekantas barn har exakt samma sak ..
O S var med Alicia på VC i förrgår , o läkaren sa att det finns något som kallas sommar mage , hade jag ingen aning om !
Men på allt detta så har hon varit jätte dåligt på att äta också dom är senatse 3 dagarna , som tur är har jag fått i henne ganska mycket vätska .. Man blir ju så orolig att det ska bli uttorkning ..
Idag har det varit som värst med ätandet och drickandet , har nästintill fått tvinga i henne vätska ..
Men som tur är att då har hon bara bajsar 3 ggr på hela dagen , hade varit värre om hon hade bajsat som igår ..
Hoppas bara att det vänder nu o börjar bli bättre ..
För ni kan ju bara tänka er hur rumpen ser ut , ILLRÖD :( - Sånna gånger är man glad att inotyol finns !


Har börjat bli dålig på det här med att blogga .. Men det kanske har med att göra att det blivit sommar , o man ger det inte tid :) ..


Hade en super trevlig dag/kväll igår !
Dagen började med städnoing o bak , bakade färgglada havrekakor (havrekakor med nonstop).
När S kom hem från jobbet så for vi ut till storheden , for på apoteket , bolaget o ica maxi ..
Sen for vi vidare mot Rutvik .
Där grillade vi o åt gott , o ja o ellie unnade oss lite alkohol :) Medans grabbarna var nyktra o skötsamma :) ..
Efter maten så for vi ut till Jenna o Kalle i rosvik . Där var det en massa annat trevigt folk ! O ungarna busade for fullt , fast Alicia sov så sött i vagnen :) ..
När A vaknade så satanna vi inte länge till , var så himla kallt o mycket mygg så vi for hem istället !
Väl hemma så gjorde vi mackor i mackjärnet som vi mumsade i oss , var sjuuukt gott , speciellt för mig som fått i min några cider :p
Sen gick vi o la oss o mös alla 3 i sängen ♥ O Alicia har fått sova med oss heeela natten lång , var så mysigt så .

Idag har vi har ännu en trevlig dag/kväll ..
Först varit ute i G.stad o hälsa på S morbror , där var familjen tandlund också :)
Kring middagstid for vi o mötte upp Veronica , Emil o lille Albin så gick vi o svulla på kebab huset.
Sen for vi till kvantum o åt mjukglass :)
Efter det så for vi alla ut till rutvik o våldgästa fam tandlund ..
Där har det blivit mycket surr o ungarna har busat för fullt :) Linnea 4år , Tim , 1.1år , Albin 1år och Alicia 11 månader , så dom har haft fullt upp :)

När vi for därifrån så stannde vi till hos grannen , där blev det ännu mera surr med en massa folk o spelade kubb :) Mycket trevligt ..

Nu är vi hemma o det ska bli skönt att krypa ner i sängen o mysa med min älskade karl .
Idag (den 19) så firar vi våran förlovningsdag , hela 2 år :) 2 år sedan jag fick kärlekssymbolen på fingret , tiden går fort! Hoppas på många år till , till döden skiljer oss åt ! ♥
Tänk att vi redan har barn o håller på att bygga hus . Men känns det rätt så varför vänta ?
För mig o Simon klickade det direkt , var som vi kännt varandra i flera år ! Vi pratade i timmar varje dag , kunde prata om allt ..
Både ja o Simon frågade vars vi hållit hus i hela våra liv , varför vi inte träffats före :p ..
Men nu är det vi , och det kommer alltid att vara vi , vi mot världen som jag brukar säga :)
2 blev 3 , Simon o Alicia , ni betyder allt för mig !
Jag älskar er ♥



Det var allt för idag ! God natt

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0