Inlägg om 2 härliga dagar !

Ska börja med o skriva att jag inte haft någon tid till att blogga ! Kommit hem så sent på kvällarna , så då har vi direkt gått o lagt oss :) ..


Dagiset känns perfekt !
Var en liten avdelning där allt var anpassat till dom upp till 2 år .
Personalen var ur gulliga !
Tim o Alicia lekte för fullt där , kul att se :)
O Alicia började att gå igen då vi var där , hon har inte gått på några dagar eftersom hon ramlade o blev rädd .. Men där släppte hon bara allt o gick hela tiden :)
Så nu känns det mycket mycket bättre , är inte alls lika nervös med att lämna alicia på dagis :) Fast känns ju så klart förtfarande jäkligt vemodigt :p ..
Det som känns bäst är att det är en liten avdelning , och att dom bara är mellan 1-2 år där  och att Alicia o Tiom går på samma :) ...


Cirkusen var hur kul som helst ! Varade i 2 1/2 timma , o tiden sprang iväg !
Men satan så dyrt det är , är glad att vi hade vunnit våra biljetter :p Vuxen kostade 340 o barn 280 ! Rena rama rånet ju ! PLUS att allt där inne kostde skjortan ! Till och med programmet kostade 50 kr !
O vi hade ju knappt med oss kontanter heller , tänkte inte alls på det !
Men vi fick oss popcorn , sockervadd festis o Linea köpte en ljussnurra :)
Hade vi haft mer kontanter så hade både ja o linnea ridig kamel , för det är nånting jag verkligen hade vela testa :p Fast kanske bara barnen som får göra det :p ..
Men som sagt , hade jätte kul på cirkusen !

Efter det så for vi ut till rutvik , o var där ett tag .. Sen hem o sova ..

Igår hade ja o alicia en hel dag på stan med bäste Elin :)
Käkade lunch buffe på östenspärla , musigt !
O sen gick vi runt i alla affärer , köte mig 3 nya kläderplagg , men hade planerat att köpa mer , men hittade inget ! Alicia fick 2 nya plagg , men som hon får till fördelsedags present :) ..

På kvällen for ja , alicia , simon , ellie , linnea o tim till deras kusin som nyss fått bäbis :)
Åååh va bäbis sjuk man blev ! Så liten !
Tiden går verkligen fort , kommer inte ens ihåg att Alicia varit så liten !

Det konstiga är att direkt jag tänker tanken på att skaffa ett till barn så får ja jätte dåligt samvete .. Bla över att jag då inte kan ge ALL min tid till min prinsessa ! Är det vanligt att känna så ?
Men då samtigit tänker jag att det är egoistikst att inte skaffa ett syskon till henne !



När vi varit där så for ja , alicia o simon o köpte en glass , for till kajen inne i stan o satt där o njöt av solen o av kärleken :)
Hade det jätte mysigt , musik hade vi i bakrunden av färjan , en trubadur som spelade :) O bra musik var det !






Livet är underbart ♥




Blev ingen mysig uppstigning idag , direkt alicia vakna så gav ja henne saft , började hosta o spydde ner hela mig ! Som tur var så var det bara saften hon druckigt ..
Men klev upp direkt oså tog vi oss ett bad/dusch !
Stackarn är inte riktigt kry , har haft diarre i snart 2 veckor !
Hostan verkar heller inte vela gå över ..
Igår o i förrgår åt hon jätte dåligt !
Får hoppas på att det bara är tänderna som spökar , för dom verkar ploppa upp tätt !
Har det inte blivit bättre till imorn så ringer jag bvc o hör vad dom tycker jag ska göra ...
Får ont i mamma hjärtat när hon inte är pigg ♥

När hon vaknar ska vi nog gå ut i det härliga vädret o gå en liten promenad , så man får lite fiskluft !




/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0