Sommar !

Ja då har man klarat av en dag till med utomlandsvärme ! Men jag klagar INTE , faaaan va härligt det är !
Tänk att halv 8 på kvällen var det 27,2 garder i skuggan !

Har börjat denna dag med att jobba , 7.30-12 , lagomt pass en sån här fin o varm sommardag :)
När ja slutade jobbet for ja hem en snabbis i swischade om till strand kläder , gick till mamma , var där en stund , o när S for till jobbet så gick vi ner till stranden :)
Har tagit årets första dopp idag :) Var väldigt varmt i början , men ju längre ut man kom desto kallare blev det , tillsut så kände jag inte av fötterna :p Men när man väl hade doppat sig var det underbart ! O ännu skönare var det att komma upp o sätta sig o sola igen , man klararde av att sitta en stund till o pina sig i värmen :)

O alicia har tagit sitt livs första dopp , satt o plaska i vattnen :) O hon älskade de ! Trodde hon skulle tycka det var för kallt , men nej nej :p
Efter doppet o lunchen så somnade hon i vagnen , o sov säkert i 2 timmar .

När vi gick upp från stranden så satte vi oss på mammas altan , ja o alicia delade på en piggelin , sen så spolade jag upp lilla poolen så fick alicia sitta där o bada o svalska sig :p O till slut så satte jag mig o bada med henne :)!

Åt sen middag hos mamma , kycklingsallad o lite grillat från igår .
Sen så gick ja o snuttan hem , hon var jätte trött .. O nu sover hon så sött  Är säkert helt slut av värmen o av att man är ute från morgonen till kvällen !

Har hunnit dammsuga , o plocka här hemma ikväll , så nu är det rent o fräscht :)
Duschat också o smort in mig , så även jag känner mig ren o fräsch !
Dove - cucumber , green the måste nog vara den bästa body lotion på sommaren , den kyler !



Nu sitter jag o väntar på att min älskade karl ska komma hem , men han kommer bara o hämtar väskan o säger hej då , sen fortsätter han upp mot korpis ! Ska vara där hela helgen o snickra ihop en stuga . Så är gräsänka hela helgen :( Känns jävligt trisst !
Tur att jag har min älskade dotter att vara med  O min lillebror ska komma o sova här inatt :) Så vi kanske tittar nån film ikväll o bara umgås ..


Igår var vi på hans skolavslutning :)
Oså på kvällen så grillade vi o satt bara att umgicks o surrade heeela kvällen hos mor på altanen :)


Lite sommar bilder :)






Nu ska jag pussas med min älskade karl !


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0