Sommar värme :)

Bästa citatet jag hört på väldigt länge : Ellie säger till Niko - Gå o spola av dig i kall vatten . Då säger Linnea , 4 år , men då krymper ju snoppen ! (så ser hon helt förstörd ut)
Haha jag vek mig av skratt !


Middagen var hur god som helst , sista portsionen tog ja då bara för att det var gott :)
O tårtan blev godkänd av alla som åt den , o det är ju bra , då kanske jag vågar baka en tårta till Alicias kalas :p
Alicia har haft fullt upp att charma alla hos mommo o moffa , o speciellt sin morbror :)
Har suttit på altanen o njutit av värmen , o Alicia fick krypa runt där , o smutsig blev hon :p  

När vi kom från mommo o moffa gick vi hem en snabbis o hämta ängla , sen gick vi en timmas promenad i sommar värmen :) Blev ju så härligt väder ! Var riktigt skönt att ta en kvälls promenad .
Efter promenaden for vi ut till rutvik o hälsade på Niko o Ellie . Suttit där o surrat medans barnen har lekt ..
Precis innan vi for hem så började filmen Coneheads på tv , en gammal film som ja såg ofta när ja var liten , har försökt få hem den med har inte hittat den .. Skit bra :p Men vi hann inte se klart den ..


Kom hem lagomt till BB , så har kollat det o nu ska vi strax gå o sova ..
Vi tänkte fara o bada i boden imorgon , ska bli kul :)
Våran familj & Ellie med familj .
Kanske till och med går en sväng i stan där . Om dom nu har öppet ..


Försöker få Alicia o somna själv i sin säng , men hon är så över trött att hon blir tjurig , så hon gråter lite av o till , så går man in dit o ger henne tutten o lägger henne ner , så är hon tyst en stund o sen börjar hon o gråta lite igen .. Men nu tror jag faktiskt att hon somnat :)



God natt alla läsare !

/N


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0