Sjukhuset

Jag skulle aldrig ha skrivit igår att det började att avta ..
Alicia vaknade mitt i natten , precis när vi höll på att somna , satte sig upp o började att spy o skita ännu mera ..
Direkt vi gav henne lite vätska så kom det upp igen ..

Så ringde till Rådgivnings ssk o hon tyckte vi skulle åka in . Eftersom det var svårt att avgöra om hon var loj för att det var mitt i natten eller om det var uttorkning .. Men hon orkade kanppt sitta upp i sängen ..

Väl där så blev vi inlagda .. Satte henne på dropp 05.30 på morgonen o har haft den hela dagen o kvällen ..
Fick komma hem nu ikväll kl 22 , o tills dess har droppen varit igång ..
Så nu är hon upptankad med vätska o förhoppningvis så får hon behålla det ..
Fortfarande lös i magen , men det kan hon vara i flera dagar till sa dom där borta ..
Men hon har druckigt saft o ätit lite smörgås nu när vi kommit hem , så det är ju bra iaf , för hon har inte haft nån aptit alls ...

Men hon har varit så duktig snuttan vårat , haft dropp i foten så hon har ju inte kunnat gå eller krypa , bara suttit i sängen med oss hela dagen o kvällen , o inte har det varit nå gnäll alls nästan .
Fast då har hon sovit mesta dels också , eftersom hon varit helt slut ..
Men vi har knappt sovit nånting .. Så ska bli skönt att å krypa ner i egen säng med mina 2 älsklingar  ♥




Jag o Simon har precis tyckt i oss mackor som vi gjort i mackjärnet , vilka tjockis fasoner va ;)?? Men imorn är det slut på det onyttiga :p
Har till och med ätit några bitar marabou choklad idag , o jag som inte ätit godis på 6 månader , men kan tala om att det var jäääääävligt gott !!


Vårat firande av förlovningsdagen blev väl inte som planerat , men de gör då ingenting , för vi har fått umgås alla 3 heela dagen , legat i sängen o myst ! O det betyder allt för mig !
Men vi får ta o gå ut o äta nån annan dag som det var tänk , våran lilla familj :) ..



Jajaa , nu ska vi gå o lägga oss , o titta på vänner o höra spöregnet slå mot fönstret , mysigt ♥


Jag älskar er mest av allt - Simon & Alicia ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

prova koka allt vattne du ger henne . L var jätte lös i magen för ett tag sen och bvc sa att vi skulle koka vattnet för de är alltid bakterier i vattnet på våran / början av sommaren.

2011-06-20 @ 08:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0