Lurad !

Åh vilker lyckorus ja fick när mitt älskade karl kom genom dörren igår ! Som jag saknat han !
Vi gjorde varma mackor o mös i soffan framför en bra film som gick på tv ..

Alicia valknade 00.30 , gav henne en välling o hon hade svårt att komma till ro o somna om , hon somna o sen vakna efter 5 minuter , vred o vände på sig . Men tillslut så somnade hon , men vakna igen 04.30 , då bar ja över henne till våran säng o hon somna om nästan direkt ..
Kl 07.30 var det morgon i detta hus , o kan tala om att jag var sjukt trött , kunde kanppr hålla upp ögonen ..
Men det vara bara att kliva upp o äta frukost ..

Efter fruksoten så tog vi en dansstund till moraträsk , så jävla söt hn är när hon står o dansar :)!  sen såg ja att alicia blev lite trött , så då gick vi o la oss i sängen o titta på Playhouse disney .. O båda somnade så gott :)
Vaknade 11.30 o fick panik när ja såg att klockan var så mycket .. Så stressade på oss kläder o fixade till mig snabbt ..
Gick ner till mamma o gick ut på promenad med vovvarna ..
Innan vi gick hem igen så stanna vi o gunga en stund :)
Man blev jävla lurad idag av vädret , trodde det skulle vara varmt eftersom det var så soligt , men fan det blåste ju IS vindar !! Som tur var hade jag tagit på oss tjocktröjor :p ..


Har städat här hemma , tvättat , dammtorkar , renbäddat o dammsugit ..
O nu håller jag på med middagen ..
Ska strax åka o jobba , 15.30-21 ..
Mommo kom förbi med rabarber , så hade tänkt göra rabarberkräm innan jag far , men hinner inte , så tar det när jag kommer hem :) Så vi får äta go kräm till frukost imorgon :) ..
Synd bara att jag kanppt hinner se Simon nånting , eftersom han är hemma kring 14.40 , o jag går kanske kring 15.10 :( ..



Nu ska ja duka fram ..


/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0