JAAA :)!!

JAAA , jag har blivit med Iphone :) En vit ! Skiit snygg är den , så nu är jag också en Iphone nörd ;)
TACK älskade mommo o moffa för den tidiga födelsedags presenten , älskar er ♥


Denna härliga o varma söndag har ja o alicia spenderat tillsammans med mommo , Ellie , Niko , Linnea o Tim :)
Varit o gått på G-stads marknad , o på hägnan , kollat på fåren o ätit lunch i solen :) Mysigt !
MEN den enda som fattades var ju självklart min älskade karl , som jobbat 11 timmars passet idag !

Efter det for ja , alicia o mommo till mommos syster som bor där i närheten , suttit på altan o druckigt kaffe , surrat med folket där , solat o hoppas studsmatta med Alicia , oj va hon skratta :) Pirrade säkert otroligt mycket i hennes lilla mage :)







När vi for därifrån så svängde vi förbi Telia , fixade ett Telia abbonemang o mommo köpte telefonen till mig :)
TACK än en gång !!

När den saknade S kom hem fårn jobbet så käkade vi middag , rester från igår , Tacos :)
O for vi till mommo o moffa o gjorde lite ärenden . O sen stressa hem igen för att titta på BB .
Helt klart rätt vinnare som vann , SIMON :)!!


Nu tänkte vi gå o nanna kudden , ska upp o jobba 7 imorgon bitti :s Kändes jävligt trisst eftersom simon är ledig o dom har lovat fint väder :( Men måste ju passa på att jobba då han är ledig ..
Hellre jobbar jag lite mer Juni måndad oså är jag hel ledig Juli o Augusti .
Så jag kan ägna ALL min tid till min prinsessa , som börjar på dagis i slutet på augusti !



Jo justja , märkte att alicias 4:e tand har kikat ut (för någon dag sedan), den breved vänstra framtanden :)


God natt !

/N

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej söta Nattis!!

Så roligt och läsa din blogg och se vilken vacker Familj du har och hur lycklig du är:) världens sötaste dotter har du! Brås på Mamma sin;) ska ni bygga älvsbyhus? Det har vi oxå. Bara ring om du behöver råd. Har du valt tapeter? Shiiit vad jobbigt det var!!:) ett hett tips, välj extra eluttag överallt!! Vid varje fönster typ:) kram från Pia<3

2011-06-06 @ 08:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0