Inlägg om 2 härliga dagar

Vilket härligt väder vi haft dom här två dagarna :)

Igår var vi ute hela dagen , barnen badade i lilla poolen o lekte på gräset o vi njöt av solen ..
Ja , simon o alicia tog en stödvila innan maten , sov säkert i 2 timmar ! Var skönt o välbehövt .. Men man blir som så seg efteråt ..

På kvällen kring 19.30 for ja , simon o matti o fiska :)
Hade jätte trevligt o fint väder , var riktigt varmt ..
Var först på ett ställe , där vi knappt fick napp , sen for vi på ett annat ställe o där jävla nappa fiskarna :) Fick upp 6 st o dom andra fick 4 , så jag vann våran lilla fiske tävligt :) Hihi ..
Först stod vi på land o fiska , sen rodde vi ut med båt o kasta från båten , o då fick vi mest fick ..
Så igår va första gången i mitt liv jag rodde en båt , var lite trixit i början :p ..


Lite bilder från igår/idag .








Prinsessar var med sin fammo o farfar , hon hade somnat direkt vi for , men vaknade igen kring 9 , hade gått jätte bra :)
Hon skulle sova med dom natten , hadeblivit första gången ja sov utan min prinsessa ,men när vi kom hem skulle vi gå in o pussa henne , vi trodde hon sov , men hon var vaken . Så när hon såg mig så blev hon jätte jätte ledsen o mammig , så hon får sova med dom en annan gång :)
La henne i våran säng o efter 4 minuter så sov hon som en stock :p
Bar över henne till sin säng , så gick ja o gubben o duscha , kan ju ta o tala om att det behövdes, jag stank myggmedel hela jag :p
Hade dränkt mig i myggmedel redan mitt på dagen , eftersom det var hur mycket mygg o knott som helt , ovanligt för en stadstjej :p
O på kvällen så dränkte jag mig i ännu mera myggmedel i förebyggande , men det var inte så mycket mygg , fast det kanske var jag som skrämde bort dom :p


Nu idag så skulle vi till stranden , men när vi kom dit så började det att blåsa så vi for till S mommo o moffa istället , satt där ute o sola oss , åt glass o vatten melon :) O Alicia promenerade för fullt på gräset :p

Tyvärr så jag blivit sjuk , har förjävla ont i hals , nacke o huvud , och är öm i hela kroppen , så säkert har jag feber också .. Kan knappt svälja eller vrida på huvudet , förstår inte vars det kom ifrån ?
Så nu hade vi tänk slå på en film o jag ska knapra halstabletter o hoppas på att detta försvinner !!



/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0