Händelserik dag !

Vilken härlig dag ja haft :) Att klockan redan är 7 är ju helt ofattbart , känns verkligen som att hela dagen bara rusat iväg !

Böjade dagen med jobb , 7.15-14.30 , på både ett gammalt o nytt ställe , haft jätte kul :) Bra personal o bra kunder ! Så dit vill ja fler ggr !
Har mest varit ute idag faktiskt , har krattat fr första gången i mitt liv , fy fasiken så jobbigt det var , kommer nog ha träningsvärk i armarna imorgon :p

Men idag har det hänt en sak som man aldrig vill ska hända , men som nog händer varenda barn !
Fick ett sms av simon att alicia fått ett nytt stort blåmärke/bula i pannan , hon hader ramlat från sängen :(!!
O jag var på jobbet , hönsig som ja är så kunde jag ju inte tänka på annat .. Frågade tusen fråger om hur hon mådde o hur hon var till sättet :p
Men allt värkar ha gått bra , som sagt bara en stor bula i pannan :p


Direkt efter jobbet så for ja o plocka upp min efterlängtade dotter hos mamma , som varit med henne en timma , eftersom simon började 14 ..
For till udden o där mötte vi upp Elin , Hanna + Linn och Linda + Tyra :)
Har suttit där i solen o fikat , surrat , lekt med barnen , gungat , åkt rutschkana osv !
Riktigt trevligt , o skönt !

När vi är på väg hem o kommer till bilen , som vi parkerat precis utanför udden , märker jag att extraljusen är krossade , någon idiot har backat in i bilen o smitit därifrån ! Fan va less ..
Så ringde polisen o anmälde de , för det första var jag plats 29 i kön , o sen så skulle dom skicka ut en bil som tog 30 minuter på sig att komma ! Som TUR va så somnade Alicia direkt jag satte henne i bilen :p
Men när polisen väl kom så kunde han inte göra någon , eftersom man inte ser att det är en annan bil som har orsakat skadat , inga märker eller nått från den andra bilden .. Så det var ju synd , för då hade vi sluppit betala självrisken !
Men polisen var då jätte trevlig , alla borde vara som denna polis ! Nästan så att jag bloev glad när ja for därifrån , att han hade varit så trevlig o lättsam :)! En stor ros till honom ! (eftersom man har varit med om jävligt otrevliga o dryga poliser)..



Just nu håller jag på med middagen, blire en sen middag , Blodpudding med bacon o lingonsylt , ska bli JÄVLIGT gott eftersom jag håller på att hungra ihjäl !
Nu vakna sessan så nu ska ja gå o ta upp henne :)

Efter maten ska vi båda ta oss en dusch o sen blire mys resten av kvällen , o invänta pappa simon :)




/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0