En rolig dag !

Oj vilken rolig dag vi haft :)

Varit i boden o badat , o ungarna älskade det ! O vi badade i minst 2 timmar , o ingen utav barnen blev less , minst Linnea :)
Har åkt ruschkana med henne om o om igen , kul som bara den ;)
När ja o Ellie åkte forsen så fick ja ett sår på armbågen , så den åker jag då aldrig mer ! Livsfarlig var den ju :p
Man märkte verkligen att små barnen , Alicia o Tim trivdes i vatten :)! Så de här ska vi göra om fler gånger .

Efter badet for vi o åt på Chili Chili , i boden . Jätte bra restaurang/grill , hade hur mycket som helst att välja på , billigt och god mat !

När vi kom hem sprang ja snabbt upp o lämna väskorna o hämtade ängla , så gick vi på en 45 minuterrs promenad , var jätte skönt väder ! Och det är det ju fortfarande , sommar väder :D!

Har hunnit med o sola också , med mor :) Det behövdes verkligen , var blek som om ja suttit på fönsterplats till blekinge !


Hållt på att prova en massa kläder .... Och SOM VANLIGT blir jag less o irriterad för att jag inte har något fint att ha !
Ska på tjejkväll imorgon , och INGENTING har jag att ha på mig ! JÄVLIGT less !
Ingenting känner jag mig fin i !
Känner mig allmänt deppig ikväll också , mycket beror väl på det ..
Räknade nyss i kalendern , 7 dagar kvar till mens , så va tror ni , är det PMS som spökar kanske , OOOO JA !
Varför ska man alltid bli super deppig , ha kort stubin o känna sig ful , fet o äcklig innan mens ?? OCH när mensen är .. Ful fet o äcklig känner jag mig nog 24-7 året runt !



Ääh ids inte blogga mer !


Simon o Alicia vaknade precis , så ska krypa ner i deras famn o få kärlek !
Ni är det finaste som finns för mig , jag älskar er !

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0