22 steg ♥

Alicia har gått 22 steg idag , utan att ramla en endaste gång :)!!
O nu när hon tappar balansen så sätter hon sig ner , eller om hon ramlar tar hon emot med händerna o landar mjukt (hitils iaf) .. Hon är sååå duktig ♥



Nu börjar sommaren smyga sig på , sakta med säkert:) HÄRLIGT !
Synd bara att jag jobbade idag , då det varit kanon väder. Men som sagt , har ju hela sommaren på mig , förhoppningsvis får vi en varm o skön sommar :)!

Gick då bra att kliva upp 06.00 imorse , liiiite trött i mössan var jag , men piggnade fort till ..
När det va ungefär 1 timma kvar på jobbet höll jag på att somna ståenades ! Blev akut trött !
Men dirket jag for därifrån bleb ja pigg igen , det är konsigt , mycket psykisgt säkert :p

Mötte upp Alicia o Simon som varit ute i g-stad o hälsar på S morbror ..
Gick hem en snabbis , böt om , fixade köttet vi skulle grilla och lite annat ..
For ut till storheden för att fixa Nikos present o klpa murkler :)
Sen när allt var klart där så rullade vi mot rutvik , o där har vi varit hela kvällen :)!
Grillat gott , Fläskfilé med pommes , potatis/lök/morötter i ugn o murkelsås till , Mums-filibabba :)
Efter maten så fick Tim o Alicia bada badkar , o ingen var mer nöjd än dom !
Kollade även film , Änglagård 3 , KASS film !
Så det blev inte så mycket kolla fr min del , lekte med barnen istället :)



Har fått någon knöl i nacken , som kommer o går hela tiden . O den är jätte öm :(
Har ju ofta ont i nacken , kanske borde kolla upp det ?
Tror min älskade karl ska få massera lite ;)


Nu så ska vi gå o nanna kudden , kanske blir utringd på jobb imorn . Förhoppningsvis inte , för jag lär vara sjukt trött om dom ringer mig tidigt imorgonbitti !




Det är HEMSKT att se människor bli behandlad o sårad på sånna hemska sätt !
Att man ens kan behandla en männsika så illa , det fattar jag inte . 
Mår dåligt o vill bara fälla tårar när ja ser dig må dåligt . LOVE ♥


God natt gott folk !

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0