What to do ?

- 25 grader , jag som tänkte att ja o alicia skulle gå en lång promenad .. Men de blir nog inte av ..

Ingen bil har vi heller , för pappa simon tog den till jobbet , eftersom de är körförbud på volvon .. O han slutar inte fören 17 ..

Men då är frågan , va har denna dag att erbjuda ??

De enda som står på schemat är att skjutsa mommo o moffa till kulturenshus 18.30 , dom ska på ersnäsrevyn , fick de av oss i julklapp :) ..

Men före o efter de då?
Städat är de här hemma , så de kan jag inte heller göra ..
Hade velat fara till storheden , gå på elgiganten o onoff ..
Skulle vilja kolla på en symaskin , har ju fått låna en av snällaste Erica :) O skulle få köpa den om ja ville .. Men funderar om man skulle köpa en ny istället , då har man ju garanti o sånt , är nog behövigt , när jag tappar humöret o inte får in tråden i nålen , eller när den inte gör som ja vill , så kommer spanjock humöret fram :p Haha ..


Är så satans sugen på att köpa en iphone också , men när jag väl bestämt mig för att köpa en så börjar jag hitta nackdelar med att ha en .. De är ju så skönt att ha vanliga knappar , o en liten telefon :p Men jag lånar ju simons iphone hela hela tiden ...
Äsch kan inte bestämma mig ..

Tänkte sätta mig o framkalla lite bilder , har inte gjort de sen alicia var typ 1 månad , så de är mycket att gå igenom ! Tur att jag har ca 400 bilder gratis :)
Men har tusentals bilder !



/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0