Buenas noches .

Brrr va kallt !

Mina två underbara ligger o sover , o jag tänkte blogga några rader innan jag slår igen mina ögon för natten :)

Idag så har vi varit hos Ellie hela förmiddagen , Alicia , Linnea o Tim har fått leka o ja o ellie har surrat :p
När Simon slutade jobbet kom han o hämta upp mig o Alicia så for vi in till stan , köpa en present till Jens som fyller 18 år på lördag :)! Inte lätt att hitta en present , men till slut så :p .

Efter de så for vi till porsö pizzeria o åt , Jag , Simon , Ellie , Niko o barnen . Ellie hade läst att dom hade dom bästa pizzorna i Luleå , så därför for vi dit :) Dom hade faktiskt riktigt goda pizzor ! Kan rekomendera de stället !
Pizzerian som är vid bankomaten i porsöcentrum ..

Nu på kvällen så har vi bara tagit de lugnt .. Haft besök av Jonas o Isak , oså kom mamma senare , skrev att Alicia sakna sin mormor , så då kom hon snabbre än kvick :p
Jo , oså har Simon varit o hämtat våran nys bil , som vi ska ha som 2:a bil , har sålt iväg volvon :
Tack Tonni för all hjälp !


Justja , igår kollade vi "Sofias änglar" och "Hemlig miljonär" , men fy fan va jag fick böla , speciellt åt sofias änglar .. Jävligt bra tv serier !


I morgon ska vi fara o fira min älskade mormor , som fyller 68 år på fredag :)!
Men eftersom vi åker upp till korpis då så firar vi henne före !
Så när Simon slutar imorn så ska vi åka ut till storheden , köpa en present till hon o passa på att handla lite barnmat oså .. Så jäkla dyrt att handla de på ica i korpis , så köper alltid med så man har hela helgen :) Billigast så :p ..



Har inte fått veta ännu om huset .. Får se om han ringer i morgon ..
Eller jo han ringde igår , men de hade blivit missförstånd om hur vi ville ha de , så han var tvungen att prata med hans chef igen , så han skulle ringa upp då han gjort de ... Nervös ..  


God natt alla läsare , sov gott !

/N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0